9 تا از بهترین تولید کننده لنت ترمز برای کمپانی های خودرو سازی اروپا و آمریکا

9 تا از بهترین تولید کننده لنت ترمز برای کمپانی های خودرو سازی اروپا و آمریکا

لنت ترمز چیست ؟

لنت ترمز جزئی از ترمزهای دیسکی است که در خودروسازی و سایر کاربردها استفاده می شود. لنت های ترمز از صفحات پشتی فولادی با مواد اصطکاک متصل به سطحی که روتورهای ترمز دیسکی دارند تشکیل شده است.
لنت های ترمز باید حداقل هر 5000 مایل برای سایش بیش از حد یا ناهموار بررسی شوند. اگرچه سایش لنت ترمز برای هر وسیله نقلیه منحصر به فرد است، اما به طور کلی توصیه می شود که لنت ترمز هر 50000 مایل تعویض یا بررسی شود.
لنت‌های ترمز بخش حیاتی خودرو و کامیون هستند و به ایمنی شخصی مربوط می‌شوند. هنگامی که تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان لنت ترمز را انتخاب می‌کنید، باید از تولیدکنندگان یا تامین‌کنندگان با مارک معمولی انتخاب شوند. لنت ترمز پایین نه تنها بر اثر ترمز تأثیر می گذارد بلکه باعث آسیب به دیسک ترمز می شود.
ما در اینجا 10 برند برتر لنت ترمز در اروپا را برای مرجع شما فهرست کرده ایم.
-----------------------------------

----------------------------------- 

انواع برند های لنت ترمز

تکستار 

تکستار مترادف محصولات اصطکاکی درجه یک برای 100 سال است. برند TMD Friction Group که در سال 1913 تاسیس شد به عنوان یک شرکت فروش شروع به فعالیت کرد که بعد از آن اقدام به تاسیس کارخانه های متعددی شدند که یکی از آن ها برند تکستار بود.
تاریخ نشان داده است که لنت تکستار و دیسک ترمز تکستار نه تنها جاده ها را تسخیر کرده اند، بلکه در مسابقات اتومبیل رانی نیز موفق بوده اند. در پیکان نقره ای افسانه ای مرسدس، آنها به راننده آرژانتینی خوان مانوئل فانگیو کمک کردند تا در دهه 1950 به پیروزی هایی دست یابد، از جمله بردهای جایزه بزرگ در نوربرگ رینگ، ایتالیا و بوئنوس آیرس. نامه تشکری از مرسدس بنز از این همکاری موفق خبر می دهد.
امروزه تکستار گسترده ترین طیف محصولات و خدمات را برای خودروهای سواری که در حال حاضر در بازار ساخته می شوند ارائه می دهد. در بخش خودروهای تجاری، 70 درصد خودروهای دارای ترمز دیسکی و 50 درصد آنهایی که ترمزهای کاسه ای دارند را در لیست تولیدات خود قرار داده است. 
محصولات این برند شامل 1600 مدل لنت ترمز دیسکی، بیش از 1650 دیسک ترمز، 425 لنت ترمز کفشکی، 300 مدل کیت لوازم ترمز، و همچنین 200 مدل ترمز بادی ، این عدد و رقم ها گواه این است که Textar یکی از بزرگترین سبد محصولات را برای وسایل نقلیه موتوری فعلی ارائه می دهد.
باید خاطر نشان کرد که این تولید کننده لنت ترمز برای برند های بزرگ دنیا تحت نام تجاری خود آن برند تولید می کند. مثلا بی ام و گروپ خیلی از لنت های خود را به این برند سفارش می دهد که در جعبه خود بی ام و عرضه می شود. لنت ترمز تکستار بی ام و با جعبه های زرد هم در بازار موجود است. همچنین لنت ترمز تکستار بنز و لنت ترمز تکستار پورشه از دیگر محصولات این برند مطرح است. 
لنت ترمز تکستار

لنت ترمز برمبو 

شرکت برمبو که در سال 1961 تأسیس شد، یک رهبر جهانی در توسعه، ایجاد و تولید سیستم‌های ترمز و قطعات برای خودروهای سواری، موتور سیکلت، وسایل نقلیه تجاری و تجاری، تجهیزات اولیه، بازار قطعات یدکی و بخش مسابقه است. برمبو اعتماد سازندگان خودروهای معتبری مانند آئودی، بی ام و، مرسدس بنز، فولکس واگن، سوبارو، نیسان، میتسوبیشی، فیات، پورشه، جگوار، کادیلاک، جیپ و برندهای دیگر را به خود جلب کرده است. افتخار ویژه این شرکت همکاری مداوم با تیم های فرمول 1 است. فن آوری های پیشرفته و تجربه گسترده شرکت تولید کننده سیستم های ترمز برای بزرگترین خودروسازان جهان، همراه با کنترل مطلق در هر مرحله از فرآیند تولید، به برمبو اجازه می دهد تا کامل ترین و قابل اعتمادترین طیف قطعات یدکی را برای بازار پس از فروش ارائه دهد که بیش از 96 سال را پوشش می دهد. ٪ از تمام وسایل نقلیه در جاده ها.
این شرکت در 15 کشور جهان واقع شده است: 19 مرکز تولید، 5 مرکز تحقیقاتی، 22 دفتر فروش.

محصولات برمبو 

  • دیسک های ترمز، از جمله چدن با کربن بالا (High Carbon)، دیسک های شکاف دار سری Brembo Max، دیسک های سوراخ دار از خط Brembo Xtra، دیسک های رنگ شده با تکنولوژی UV، دیسک های دارای بلبرینگ و دیسک های با فناوری تهویه Pillar (PVT).
  • لنت ترمز دیسکی، سنسورهای سایش و کیت های نصب؛
  • درام ترمز؛
  • لنت های ترمز درام، از جمله کیت های نصب از جمله سیلندرهای ترمز.
  • شیلنگ ترمز؛
  • سیلندرهای هیدرولیک، از جمله سیلندرهای کلاچ، سیلندرهای اصلی ترمز و سیلندرهای ترمز؛
  • روغن ترمز با بالاترین کیفیت (DOT 4، DOT 4 LV، DOT 5.1)؛
لنت ترمز برمبو

لنت ترمز مایله 

Wulf Gaertner Autoparts AG قطعات یدکی خودرو را با نام تجاری مایله  تولید و به بازار عرضه می کند. ولف گارتنر از زمان تأسیس در سال 1958، یک کسب و کار خانوادگی ثبت نشده و تحت مدیریت مالکان در بازار پس از فروش خودرو بوده است. از سال 1995،  با نام تجاری MEYLE، قطعات یدکی تست شده با کیفیت بالا برای خودروهای سواری، وانت و وسایل نقلیه تجاری را با فعالیت عمده فروشی در بیش از 120 کشور در تمام قاره ها تولید و تجارت می کند.
مهندسان قطعات یدکی MEYLE-HD تنها یک هدف را در ذهن دارند: ایجاد قطعات خودرویی که از نظر دوام و عمر مفید بالاتر از نسخه اصلی باشند. برای دستیابی به این هدف، آنها نقاط ضعف اجزای OE را تجزیه و تحلیل می‌کنند و متعاقباً آن‌ها را اصلاح می‌کنند، برای مثال با استفاده از مواد درجه بالاتر یا با طراحی قطعات قوی‌تر.
مجموعه مایله بیش از 750 قطعه یدکی تولید می کند. یکی از آنها لنت ترمز مایله است. این برند لنت ترمز مرسدس و لنت ترمز بی ام و را تولید می کنند. 

لنت ترمز جورید 

جورید یک برند آلمانی در زمینه سیستم های ترمز ممتاز و یکی از پیشتازان جهان در زمینه تجهیزات اصلی و خدمات پس از فروش است که متعلق به شرکت معروف آمریکایی فدرال مغول است که اکنون بخشی از شرکت جهانی Tenneco (ایالات متحده آمریکا) است. این برند بیش از 100 سال است که با نوآوری های فنی پیشرو متمایز شده است. امروزه Jurid ® مترادف با کیفیت بالا و تعهد تزلزل ناپذیر به توسعه سیستم های ترمز برای آینده است.
کاتالوگ محصولات جورید شامل گروه های زیر از قطعات سیستم ترمز است: لنت ترمز، دیسک ترمز و درام، کالیپر، سیلندر ترمز و سنسور ترمز، روغن ترمز و لوازم جانبی. بررسی پدهای جورید بسیار عالی است. لنت های ترمز جورید نرم و محکم هستند و در حالت های اضطراری به خوبی کار می کنند. کیفیت لنت ها مطابق با اصل است، اما با هزینه کمتر، زیرا قطعات یدکی این برند اغلب به نوار نقاله برندهای اروپایی خودروسازان عرضه می شود.
لنت ترمز جورید

لنت ترمز آته ATE

یکی از دیگر برند های مطرح در اروپا که محصولات خود را نیز در آلمان تولید می کند آته است. کانتیننال، یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو سیستم ترمز در جهان، خط لنت ترمز دیسک با نام تجاری ATE یا آته است. این برند سعی دارد سبد تولیدی محصولات خود را به طور چشمگیری گسترش دهد تا امروز بیش از 95 درصد خودروهای اروپایی را پوشش می دهد.
آته نام تجاری پس از فروش Continental، یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو سیستم ترمز در جهان است. از زمان معرفی اولین سیستم ترمز هیدرولیک در سال 1926 تا توسعه اولین نمونه اولیه سیستم ترمز ضد قفل در سال 1967، برند ATE دارای سابقه غنی از نوآوری و تجربه در طراحی و تولید فناوری های پیشرفته سیستم ترمز است.
لنت های ترمز دیسکی ATE مطابق با مشخصات سخت اصطکاک OE فرموله شده اند و ساخته و آزمایش شده اند تا استانداردهای کیفیت تولید کنندگان OE را برآورده کنند یا از آنها فراتر رود. مهندسان ATE از بیش از 150 فرمول اصطکاک مختلف استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که لنت‌ها راه‌حل ترمز ایده‌آل را برای کاربردهای خاص خودرو ارائه می‌دهند و قدرت ترمز کامل را فوراً بدون محو شدن، جیغ یا لرزش ارائه می‌دهند. لنت‌های ترمز ATE برای انتقال حرارت کم برای جلوگیری از خرابی پدال طراحی شده‌اند و مجهز به لایه‌های زیرین و ورق‌های میرایی نویز برای به حداقل رساندن نویز و ارائه عملکرد روان هستند.

لنت ترمز بوش 

بوش یک شرکت خصوصی است که توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان در سال 1886 تأسیس شد. بیش از یک قرن قدمت دارد و نام آن را در صنعت خودروسازی به ثبت رسانده است. آنها دارای خطوط تولید مختلفی بودند که می توان آنها را ارائه کرد مانند قطعات خودرو، ابزار برقی، لوازم خانگی و بسیاری موارد دیگر. آنها را به یکی از تولید کنندگان پیشرو در حال حاضر تبدیل می کند. یکی از محصولات آنها در زیر قطعات خودرو، لنت ترمز بوش است.
BOSCH یکی از بهترین تولید کنندگان و تامین کنندگان لنت ترمز در اروپا است. بوش برندهای مختلفی از لنت ترمز را برای پاسخگویی به شرایط جاده و بازارهای مختلف توسعه داد.
این خط بهترین عملکرد را برای محبوب ترین خودروهای اروپایی در جاده های آمریکای شمالی مانند بی ام و، مرسدس بنز، آئودی، فولکس واگن، ولوو، ساب و غیره ارائه می دهد.
 دیسکی ترمز بوش با جعبه آبی رنگ برای خودرو های روزمره ایجاد شده‌اند و فرآیند آزمایش و مهندسی مشابهی با خط ترمز ممتاز به ما ارائه می‌دهند. Bosch Blue فرمولاسیون مهندسی انقلابی و اصطکاک پیشرفته را ارائه می دهد
لنت‌های ترمز بوش از فناوری لایه انتقال آلیاژ هوافضا پیشرفته در فرمول‌های اصطکاک استفاده می‌کنند که بهترین عملکرد در دارند، و بی‌صدا کار خواهند کرد.

لنت ترمز SSBC 

SSBC در سال 1975 با معرفی اولین کالیپر ترمز فولادی ضد زنگ برای خودروهای کوروت و موستانگ به رسمیت شناخته شد. امروزه آنها طیف وسیعی از اجزای سیستم ترمز و تبدیل کامل دیسک ترمز و همچنین ارتقاء ترمز را برای انواع خودروها از جمله مدل های تخصصی، معتبر و کلاسیک ارائه می دهند.
یکی از خطوط تولید SSBC لنت ترمز آنها است که به دلیل طراحی مهندسی مبتنی بر OE، عملکرد عالی و سازگاری با کاربردهای عمومی خودرو برجسته است. این لنت ترمز همچنین به دلیل اصطکاک خاص خود صدای کمتری تولید می کند و در قطعات مختلفی ارائه می شود.
لنت های ترمز SSBC بر اساس عملکرد به سه دسته تقسیم می شوند:
لنت ترمز Big Bite، لنت ترمز نیمه فلزی و لنت ترمز با کارایی بالا. علاوه بر این، در دسته های Big Bite و High-Performance، دسته بندی لنت ترمز جلو و عقب وجود دارد. با طرح های متعددی که در هر دسته بندی می توان انتخاب کرد، مشتریان به راحتی می توانند لنت ترمز مناسبی را برای رفع نیازهای خود بیابند.

لنت ترمز فردو

فردو برند ترمز برتر و یکی از رهبران جهانی در تجهیزات اصلی و محصولات پس از فروش است. این برند بیش از 100 سال در نوآوری های فنی پیشرو سرآمد بوده است. امروزه، فردو مترادف با برتری و تعهد مستمر به توسعه راه حل های ترمز برای آینده است. 
در نتیجه، فردو به طور طبیعی به انتخاب ارجح در تامین تجهیزات اصلی و یک نام قابل اعتماد در ترمز تبدیل شده است. در واقع، قردو قطعات ترمز با کیفیت عالی را در اختیار تولید کنندگان پیشرو جهان و بازارهای پس از فروش قرار می دهد. از 10 خودروی پرفروش در اروپا، لنت های فردو روی 8 دستگاه از آنها نصب شده است.

لنت ترمز تی آر دبلیو 

نام تجاری TRW در سال 2015 توسط ZF Aftermarket خریداری شد - یک شرکت چند ملیتی که مقر آن در آلمان است و قطعاتی را برای صنعت حمل و نقل تولید می کند که در سال 1915 توسط فردیناند فون زپلین تأسیس شد.

TRW در سال 1901 در میشیگان (ایالات متحده آمریکا) متولد شد و امروزه به عنوان برند پیشرو در سطح بین‌المللی برای سیستم‌های ترمز ممتاز، فرمان و قطعات تعلیق شناخته می‌شود.

تخصص اصلی این برند تولید لنت ترمز و دیسک ترمز است و تقریبا محصولات این برند برای خودرهای آلمانی و آمریکایی تولید می شود. البته به تازگی این برند قصد تولید لنت ترمز افتر مارکت برای برند های ژاپنی را شروع کرده است.

لنت ترمز تی آر دبلیو TRW


نوشته شده در 1402-12-13 توسط 0 51

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0