لوازم یدکی پورشه از کجا بخریم

لوازم یدکی پورشه از کجا بخریم

لوازم یدکی پورشه از کجا بخریم؟

یکی از سوالاتی که شاید ذهن بسیاری از پورشه سواران را درگیر می کند شاید همین باشد. از آنجایی که تعداد یدکی فروشان روز به روز در حال افزایش و از طرفی دیگر اجناس چینی و تقلبی به وفور در بازار لوازم یدکی یافت می شوند, دقت در انتخاب منبع خرید از شروط لازم و اصلی در این امر می باشد. تجربه فروش , معتبر بودن فروشگاه (چه فیزیکی و چه اینترنتی باشد), برند اجناس که باید حتمن اصلی (پورشه)  , افترمارکت آلمانی (لمفوردر, ساچ, زداف و ...) و یا چینی درجه 1 باشد از جمله مهم ترین عوامل برای خرید لوازم یدکی باکیفیت هستند. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی لوکس یدک یکی از معتبرترین و مجرب ترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در ایران بوده که به فروش لوازم یدکی اورجینال و آلمانی تاکید دارد. ما بیش از ده سال است که در زمینه فروش لوازم یدکی پورشه از جمله لوازم یدکی پورشه کاین , لوازم یدکی پورشه ماکان , لوازم یدکی پورشه باکستر , لوازم یدکی پورشه پانامرا اشتغال داریم و هدف اصلی ما تامین مرغوب ترین لوازم برای خودروی پورشه شما می باشد. مشروعیت یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی را می توان از وجود نماد الکترونیکی در سایت نتیجه گرفت. 

فروش اینترنتی لوازم یدکی پورشه کاین :

پورشه کاین به دو گروه پورشه کاین قدیم (2007-2010) و پورشه کاین جدید (2011-2016) در ایران طبقه بندی می شود. مدلهای بالاتر پورشه به ایران وارد نشدند. اما طرفداران پورشه در ایران همچنان بسیار زیاد هستند. غالب لوازم پورشه کاین همچون لوازم مصرفی (لنت ها , دیسک های ترمز , فیلترهای کابین و هوا و روغن , روغن موتور , روغن گیربکس , روغن دیفرانسیل و ...) در برندهای اصلی پورشه و برندهای افترمارکت آلمانی همچون تکستار , لمفوردر , بوش و غیره موجودند.تمامی این اجناس در فروشگاه اینترنتی لوکس یدک وارداتی بوده و اصل هستند. به خاطر قدیمی بودن مدلهای پورشه کاین در ایران لوازم بدنه این خودروها توسط خود کارخانه اصلی دیگر تولید نمی شود از این رو بهتر است لوازم بدنه از برندهای معتبر چینی و تایوانی همچون (چراغهای جلو و عقب , کیت سپرهای جلو و عقب و ....) تهیه شوند. که البته از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. 

فروش اینترنتی لوازم یدکی پورشه ماکان :

پورشه ماکان مدل 2017 تنها مدل پورشه موجود در بازار ایران بوده لوازم این خودرو اعم از بدنه , مصرفی , جلوبندی و موتوری بسیار گران تر از کاین بوده اما به علت مدل بالا بودن خرابی کمتری نسبت به سایر مدلهای پورشه داشته و نسبت به بقیه مدلهای پورشه کم هزینه تر است. 

فروش اینترنتی لوازم یدکی پورشه باکستر :

بیشتر باکسترهای موجود در ایران مدل 2010 و بسیاری قدیمی هستند و بیشتر به عنوان ماشین های رنتی شناخته می شوند. از بدقلق ترین پورشه های می توان پورشه باکستر را مثال زد زیرا بسیاری از لوازم آن در مقایسه با ماکان و کاین کمیاب تر و البته گران تر هستند. 

فروش اینترنتی لوازم یدکی پورشه پانامرا :

پانامرا از محبوب ترین , لوکس ترین و در عین حال اسپرت ترین مدلهای پورشه در ایران می باشد. پورشه پانامرا مدل 2012 در دو موتور 6 و 8 سیلندری در ایران موجود بوده و تهیه لوازم یدکی آن نسبت به باکستر و ماکان آسان تر و البته رکورد گرانی قیمت نیز به پانامرا در این لیست تعلق میگیرد. بیشتر خرابی های پانامرا مربوط به لوازم جلوبندی و لوازم ترمز آن می باشد. لوازم موتوری این خودرو کمتر پانامراسواران را به خرج می اندازد و بیشترین هزینه مربوط به سایر لوازم مذکوذ است. 

ّبه طور کلی نباید فراموش کنیم که خودروی ما به سرویس و نگهداری مستمر نیاز دارد مخصوصا اگر این خودرو لوکس باشد. تهیه لوازم یدکی آن از یک منبع معتبر نیز شرط اساسی است و تهیه لوازم یدکی اورجینال می تواند در افزایش طول عمر خودروی ما موثر باشد.

------------------------------------------------------

لوازم یدکی بی ام و

------------------------------------------------------

------------------------------------------------------

لوازم یدکی بنز

------------------------------------------------------

نوشته شده در 1402-07-15 توسط 0 266

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0