مک لارن جدید GTS لو رفت !!! یک بروزرسانی از ورژن GT به GTS

مک لارن جدید GTS لو رفت !!! یک بروزرسانی از ورژن GT به GTS

خبر خوب برای ماشین باز ها این است که بالاخره مک لارن سوپراسپرت جدید GTS را معرفی کرد. این خودرو جدید جایگزینی برای مدل GT است و با مجموعه‌ای از ترفندها، بازبینی‌ها و به‌روزرسانی‌ها در GTS ارائه می‌شود.

مک لارن GTS

همه چیز در مورد تغییرات آیرودینامیکی است که در بادی کیت جدید GTS نسبت به GT رخ داده است. دریچه  جلویی زیر چراغ‌های جلو با ورودی‌های هوای جدید به‌روزرسانی شده است و اسکوپ‌های هوای بلندتر روی قوس‌های چرخ عقب نیز به‌روزرسانی شده‌اند. تمام این تغییرات برای بهبود خنک کردن موتور و سیستم ترمز ها انجام شده است همچنین دیفیوزر عقب جدید برای مدل GTS طراحی شده است. سیستم تعلیق تطبیقی و ترمزهای سرامیکی استاندارد جدید برای این مدل تعبیه شده. یکی دیگر از تغییرات چشم گیر طراحی سیستم چرخ هاست که اطلاعات تخصصی زیادی به دلیل حفظ امنیت داده نشده است. 

GTS از وان کربن مونوسل II-T فیبر کربن مک‌لارن و یک نسخه به‌روزرسانی‌شده از 4.0 لیتری دوقلو توربوی 8 سیلندر تخت استفاده می‌کند. مک لارن می‌گوید این موتور اصلاحاتی در زمان‌بندی احتراق انجام داده است «گشتاور میل بادامک افزایش‌یافته که با فاز احتراق تهاجمی‌تر به دست می‌آید» که باعث بهینه شدن آن شده است. قدرت به 626 اسب بخار (14 اسب بخار بیشتر از GT) افزایش می‌یابد، که شتاب معادل 100 کیلومتر در زمان 3.2 ثانیه خروجی آن است. 

Maclaren New

باید خاطر نشان کرد که مک لارن سعی کرده با استفاده از چرم طبیعی و دست دوز خاص کیفیت طراحی داخلی رو افزایش دهد همچنین با استفاده از تکنولوژی ها و فناآوری های جدید ترکیب کند که از دیگر خودرو های سوپر لوکس عقب نماند تا بتواند طرفداران خود را راضی نگه دارد. 

تودوزی مک لارن GTS

مک لارن می گوید GTS جدید اکنون برای سفارش در دسترس است و اولین تحویل آن در سال 2024 خواهد بود.

پیش بینی شده است قیمت این خودرو سوپر لوکس در حدود 300،000 دلار آمریکا به بازار ارائه شود 

برگرفته از :https://www.carmagazine.co.uk/car-news/first-official-pictures/mclaren/gts/

نوشته شده در 1402-10-18 توسط 0 146
برچسب: مک لارن،

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0