بهترین پیکاپ های سال 2022

بهترین پیکاپ های سال 2022

پیکاپ ها یا به اصطلاح خودمون وانت های امروزی گاهی به علت داشتن قابلیت های فنی بالا و طراحی داخلی راحت و مناسب در زمره ماشین های لوکس به حساب می آیند. نه تنها به درد بخور و جادارن بلکه میتونن نقش یک خودروی آفرود رو هم بازی کنن. ظرافت هایی هم که تو طراحی شون به کار رفته استفاده از اونها رو لذت بخش تر میکنه. پیکاپ ها به اندازه کافی جذاب هستن تا بی ام و رو وادار به تولید پیکاپ از سری 2 بکنن.

------------------------------------------------------

لوازم یدکی پورشه

------------------------------------------------------

1- FORD F_250 :

یه پیکاپ سنگین و سرسخت ساخته شده برای جاده های آمریکا و هر جاده دشوار دیگه ای. تفاوتی که با سایز پیکاپ ها داره در شاسی , سیستم جلوبندی و سیستم تعلیق پیشرفته تری هست که داره.این خودرو مجهز به موتور دیزلی V8 مدل 2017 - 2020 هست.

از شاخص ترین ویژگی های این خودرو :

1- نوربالای اتوماتیک

2- مجهز به سیستم حسگر باران 

3- مجهز به سیستم گرمکن صندلی های عقب


2- RAM 2500 :

این خودرو هم همانند فورد مجهز به موتور V8 دیزلی است. بر خلاف فورد آپشن های کابین داخلی ماشین بیشتر است. مجهز به سیستم سرگرمی , آپشن اپل کارپلی , 5 پورت ورودی USB و دوربین 360 درجه است. این خودرو یک پیکاپ سنگین و پرقدرت با سیستم تعلیقی متفاوت از سایر پیکاپ ها می باشد به طوری که سواری آن کاملا متفاوت از سایرین است.


------------------------------------------------------

لوازم یدکی بی ام و

------------------------------------------------------

3- Nissan Frontier :

بعد از غول های آمریکایی نوبت به غول ژاپنی میرسه تا خودنمایی کنه. نیسان فرانتیر با قیمتی به مراتب مناسب تر از رقبای آمریکایی خود دارای یک موتور V6 با 310 اسب بخار قدرت است.آپشن 4wd هم داره. توی ورژن جدیدش یکم آپشن هاش به روزتر شده و در اندازه بزرگتری تولید شده است.


4- Chevrolet Colorado :

شورولت یک پیکاپ سرسخت آمریکایی دیگس که از مدل 2017 به اینورش دارای یک موتور V6 لیتری  3.6 با قدرت 308 اسب بخار است. این ماشین مخصوص جاده های گلی و کوهستانی بوده و مجهز به آپشن های سرگرمی و کابین جادار می باشد. از ویژگی های خاص این خودرو میتوان به رینگ های آلیاژی 18 اینچی مخصوص , بدنه کروم و رنگ های منحصر به فرد اشاره کرد. 


5- Toyota Tundra :

سرانجام نوبت به تویوتا توندرا با دو موتور v8 پرقدرت 381 و 401 اسب بخاری میرسه. این خودرو گنجایش حمل بارهای سنگین رو داره و فضای داخلی کابینش هم بسیار لوکس و مجهز است. خلاصه که سواریش به مراتب میتونه از یه مرسدس لوکس سدان هم بیشتر باشه.


6- GMC Sierra 1500 :

بالاخره به پیکاپ مورد علاقه خودم رسیدیم که همونه جی ام سیه ! یه تراک فول سایز با متریال فیبرکربن است که باعث میشه وزنش از اون چیزی که به نظر میاد کمتر باشه. از ویژگی های شاخص این خودرو میتوان به رینگ های آلیاژی صیقلی 22 اینچی , صندلی چرمی و تزیینات چوبی داشبورد و سیستم هشدار دهنده پیشرفته اشاره کرد.


7- Chevrolet Silverado 1500 :
این خودرو تراک مورد علاقه کشاورزای آمریکاییه. این خودرو 4wd با موتور V6 مجهز به سیستم پارک هوشمند , شارژ بدون سیستم گوشی و گرمکن صندلی عقب و صدتاها آپشن دیگس.صندلی برقی راننده 10 جهته , گرمکن صندلی های جلو و فرمان از دیگر ویژگی های این خودرو می باشد.

------------------------------------------------------

لوازم یدکی بنز

------------------------------------------------------

منبع : www.carmax.com

نوشته شده در 1401-01-19 توسط 0 8494

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0