10 خودروی برقی برتر سال 2020

10 خودروی برقی برتر سال 2020

1- آئودی ترون : 

قیمت : 71000 پوند

آئودی ترون یک خودروی شاسی بلند (SUV or CROSSOVER) می باشد. فضای مناسب و بزرگ و نمای لذت بخشی که در هنگام رانندگی دارد, این خودرو را به یکی از محبوب ترین خودروها برای خانواده تبدیل کرده است.یکی از برترین شاسی بلندهای موجود در بازار است که فروش بسیار زیادی هم داشته. این خودرو دارای دو جایگاه شارژ در دو طرف می باشد, که امکان شارژ خودرو را از دو طرف فراهم می کند. حداکثر می تواند 248 مایل را براند و وزنش حدود 2490 کیلوگرم می باشد. هم چنین 0 تا 62 متر در ساعت را در طی 5.7 ثانیه می پیماید.


2- مرسدس بنز EQC : 

قیمت : 65000 پوند

مرسدس بنز EQC یک خودروی نیمه شاسی بوده و می تواند حدود 259 مایل را می پیماید. دارای یک موتور توربو شارژر قوی است و از 0 تا 62 متر در ساعت (MPH) را در 5.1 ثانیه می پیماید. یک خودروی 5 سرنشین و دارای وزنی حدود 2425 کیلوگرم می باشد. 


3- جگوار i-pace :

قیمت : 64000 پوند

یکی از برترین خودروهای هیبریدی و یکی از رقبای جدی تسلا مدل X می باشد. این خودرو نیز همانند مرسدس بنز یک موتور توربو شارژر دارد و قدرت موتور آن به 395 اسب بخار میرسد. این خودرو می تواند 0 تا 62 متر در ساعت را در طی 4.8 ثانیه بپیماید. دوام باتری آن 298 مایل است.

------------------------------------------------------

لوازم یدکی پورشه

------------------------------------------------------


4- تسلا مدل X :

قیمت : 87000 پوند

این خودرو به علت دیزاین معروف درهای عقبش که به صورت بال هستند و در فضاهای تنگ به راحتی باز می شوند مشهور است . هم چنین مجهز بودن به یک موتور توربو شارژر و تکنولوژی اتودرایو (خودرانی) باعث گران تر بودن آن نسبت به سایر خودروهای برقی است. تسلا مدل X یک خودروی نیمه شاسی می باشد و گاها قیمت مدلهای بالاترش به 101000 پوند هم میرسد.

------------------------------------------------------

لوازم یدکی بی ام و

------------------------------------------------------


5- کیا نیرو : 

قیمت : 34000 پوند

نسبت به سایر ماشین های برقی قیمت کمتری دارد, این خودرو نیز به علت تقاضای بالای مشتریان به صورت شاسی بلند تولید می شود . می تواند حداکثر 282 مایل براند. شرکت تولید کننده به مشتریان گارانتی هفت ساله این خودرو را اعطا می کند. این خودرو دارای محبوبیت و سفارش های زیاد در کشور انگلستان می باشد.

------------------------------------------------------

لوازم یدکی بنز

------------------------------------------------------


6- پورشه تایکان : 

قیمت : 83000 پوند

یکی از بهترین خودروهای هیبریدی و مناسب ترین پورشه از نظر قیمت نسبت به سایر مدلهاست.حداکثر مسافتی که می تواند بپیماید حدود 280 مایل می باشد.ظرفیت شارژش 270 کیلووات میباشد.موتور این خودرو یک توربو شارژر قوی میباشد.


7- بی ام و i3 :

قیمت : 36000 پوند

شاید از نظر ظاهری جذابیت بصری بی ام و 6 X را نداشته باشد, اما مناسب برای استفاده روزانه می باشد. موتور خوب , ظاهری ساده و شیک , قیمتی مناسب و کیفیت فنی شاید از عواملی هستند که موجب پرفروش بودن این خودرو شده اند.قدرت موتور این خودرو 125 کیلووات می باشد.


8- رنو زو 

قیمت : 26000 پوند

یکی از محبوب ترین خودروهای هیبریدی کوچک است. می تواند حداکثر حدود 245 مایل را بپیماید . دیزاین ظاهری و قیمتش مناسب , موتور قوی و دارا بودن گارانتی  این خودرو را به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل کرده است. بی عیب و نقص بودن از نظر فنی و کم بودن هزینه های جانبی آن از عوامل محبوب بودن این خودرو در انگلستان می باشد.


9- فولکس واگن 

قیمت : 30000 پوند

این کمپانی سوئدی تولید کننده خودروهای برقی مدل تازه ای از آخرین خودروی هیبریدی خود را نمایان کرده است که ظرفیت باتری آن بالاست و می تواند شارژ را بیشتر نگه دارد.طراحی داخلی و بدنه آن و موتور قوی و سایر آپشن هایش این خودرو را نیز به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل کرده.حتی می توان گفت که نسبت به بی ام و i3 و تسلا X فروش بیشتری داشته است. حدود 350 مایل می پیماید و وزنی حدود 1670 کیلوگرم دارد.

------------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی

------------------------------------------------------


10- اسمارت EQ :

قیمت : 17000 پوند

یک خودروی دو سرنشین بسیار کوچک به عبارتی یک مینی کار خوش ترکیب و پرکاربرد است.ظرفیت باتری مطلوبی دارد. موتور این خودرو به تبع اندازه اش کوچک است ولی همانند سایر خودروهای این لیست قوی و باکیفیت می باشد, بهترین خودرو برای کسی است که به دنبال قیمت مناسب , کیفیت مطلوب و خودرویی مناسب برای استفاده روزانه است.

منبع : www.carmagazine.com

نوشته شده در 1399-02-04 توسط 1 773

1 نظر

  • یاشار رشیدی

    یاشار رشیدی 1399-02-14 پاسخ

    چه فایده اینجا که ماشین برقی جواب نمیده

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0