مرسدس بنز CLE کابریولت جدید، کانورتیبل 4 سرنشینه بهترین آپشن برای دور دور

CLE جدیدترین مدل دو در مرسدس است که برای جایگزینی نسخه های کوپه و کانورتیبل کلاس C و E کلاس قدیمی طراحی شده است - CLE کوپه با سقف فلزی اول شد و اکنون نوبت به سقف برزنتی رسیده است. مرسدس CLE کابریولت.
----------------------------------------------

---------------------------------------------- 
منظور ما از سقف نرم نیز است، زیرا درست مانند BMW سری 4 کانورتیبل تازه فیس لیفت شده و آئودی A5 کابریولت اخیراً ارائه شده، CLE Cabriolet به جای سقف فلزی تاشو با سقف پارچه ای عرضه می شود.
مرسدس می‌گوید سقف پارچه‌ای در رنگ‌های مشکی، قرمز یا خاکستری با ساختاری چندلایه برای عایق‌کاری و جلوگیری از صدای باد و جاده در دسترس است. سقف برقی می تواند در عرض 20 ثانیه باز و بسته شود (دو ثانیه کندتر از سقف BMW 4)، اگرچه می توان آن را تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت (10 کیلومتر در ساعت بیشتر از BMW) کار کرد.

طراحی داخلی و تودوزی بنز CLE

مرسدس همچنین می گوید CLE Cabriolet "تفریح در هوای آزاد در هر زمانی از سال" ارائه می دهد. صندلی‌های چرمی اختیاری (در رنگ‌های مشکی، بژ و مشکی، قهوه‌ای و مشکی، قرمز و سیاه یا سفید و مشکی موجود هستند) دارای یک "روکش ویژه" برای انعکاس اشعه‌های خورشید هستند و نسبت به صندلی‌های چرمی استاندارد خنک‌تر می‌مانند. شاید مهم‌تر از آن برای مشتریان ایرانی، CLE کابریولت سیستم گرمایش مرسدس «Airscarf» را به‌صورت استاندارد دریافت می‌کند. پشت سری بخاری دار  اولین بار در SLK 2004 معرفی شد و هوای گرم را به گردن سرنشینان صندلی جلو می فرستد. در CLE Cabriolet، همراه با بادگیر «Aircap» کار می کند.
سقف مرسدس بنز

طراحی داشبور بنز CLE

داشبورد همانند کوپه با نمایشگر 12.3 اینچی راننده و صفحه نمایش لمسی مرکزی 11.9 اینچی است. برخلاف CLE کوپه، صفحه نمایش مرکزی را می توان از 15 تا 40 درجه کج کرد تا از تابش نور خورشید جلوگیری شود.
داشبور بنز CLE

فضای داخلی بنز CLE

در مقایسه با کابریولت کلاس C قدیمی، سقف نرم جدید CLE دارای 72 میلی متر فضای اضافی برای زانو و 19 میلی متر فضای آرنج بیشتر برای سرنشینان عقب است. فضای صندوق بار 100 لیتر بیشتر از کابریولت کلاس C قدیمی است و با 385 لیتر (295 لیتر با سقف پایین) با کلاس E قدیمی کابریولت مطابقت دارد.
بنز CLE

انواع موتور های بنز CLE

خط موتور مدل‌ها منعکس‌کننده انتخاب کوپه است، با AMG 53 داغ و مدل 63 که در اواخر امسال به بازار ارائه می شود. در حال حاضر، یک دیزل تکی وجود دارد - CLE Cabriolet 220 d با 194 اسب بخار و دو مدل بنزینی با 201 اسب بخار (یکی با دیفرانسیل عقب و دیگری با چهار چرخ متحرک 4MATIC. همچنین CLE 300 4MATIC با موتور 2-250 اسب بخاری وجود دارد. موتور سیلندر و CLE 450 4MATIC با موتور 3.0 لیتری شش سیلندر که 375 اسب بخار قدرت دارد.
بنز CLE

سیستم تعلیق بنز

سیستم تعلیق Comfort در CLE Cabriolet استاندارد است و مرسدس گفته است که "یک سواری فوق‌العاده راحت را با هندلینگ اسپرت و واکنش‌گرا ترکیب می‌کند". سیستم تعلیق اسپرت با میرایی تطبیقی به عنوان یک آپشن در خودروهای اروپایی ارائه می شود، اگرچه مرسدس در گذشته ترجیح داده است که سیستم تعلیق اسپرت را به عنوان استاندارد در سایر مدل های بریتانیا ارائه کند.

قیمت بنز CLE

بنز CLE Cabriolet را ابتدا در آلمان عرضه کرده است و انتظار می‌رود فروش آن از ماه آوریل در بریتانیا آغاز شود. قیمت آن هنوز برای بازار بریتانیا تایید نشده است، اما باید حدود 5000 پوند بیشتر از مدل CLE کوپه با قیمت حدود 50000 پوند باشد.
نوشته شده در 1402-11-25 توسط 0 111

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0