مرسدس SL63 AMG اس ای پرفورمنس : قدرتمندترین SL تمام دوران

مرسدس SL63 AMG اس ای پرفورمنس : قدرتمندترین SL تمام دوران

یکی از جذاب ترین تولید های مرسدس بنز برای سال 2024 ، بنز اس ال 63 AMP SE Performance با یک موتور هیبریدی 8 سیلندر است . این موتور معروف 4.0 لیتری V8 توئین توربو  را با پیشرانه هیبریدی پلاگین E Performance ترکیب می کند تا مجموعه ای ویرانگر از ارقام عملکردی را نشان دهد:

مجموع قدرت خروجی: 805 اسب بخار
گشتاور کل خروجی:  1419 نیوتن متر
0 تا 100 : 2.9 ثانیه
حداکثر سرعت:  317 کیلومتر در ساعت

تمامی این اعداد کافی است تا AMG SL 63 S E Performance را به قدرتمندترین و سریع ترین مرسدس SL در تمام دوران تبدیل کنیم. موتور الکتریکی عقب 150 کیلووات است که برای یک ضربه 201 اسب بخاری اضافی در چرخ های عقب کافی است که از طریق دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی ارائه می شود.

تمامی چرخ ها متحرک (4Matic) هستند و کشش را در محور عقب را کنترل می‌کند و در صورت لزوم، درایو را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

SL63

سابقه مرسدس بنز SL:

مرسدس بنز کانورتیبل SL کاملا جدید خود را در سال 2021 رونمایی کرد. در کنار معرفی یک پلتفرم کاملاً جدید، فناوری های جدید و طراحی اولیه، جدیدترین 2+2 SL به گونه ای طراحی شده است که به دوران قدرت تورهای بزرگ بازگردد. نام تجاری معروف شده است.

فیلیپ شیمر، رئیس AMG به ما می گوید: «ما می خواستیم به اصل آن بازگردیم. SL اصلی یک خودروی اسپورت بود، با نسل‌های فعلی نمادی برای بسیاری از مردم بود.

شما فقط می توانید تاثیر SL اصلی را تصور کنید. یوخن هرمان، مدیر فنی AMG می‌افزاید: ما می‌خواستیم ماشین را به آن ریشه‌ها برگردانیم. اگر به 300SL در دهه 50 فکر می کنید – چقدر جلوتر از زمان خود بود ،ما می خواستیم این خودرو را به آن بازگردانیم و به آن شخصیت واضحی بدهیم. دو SL آخر چیزی بین اسپرت بودن و کروزر بودن بودند.

آیرودینامیک فعال (که مرسدس آن را Airpanel می نامد)، از جمله یک اسپویلر عقب بازشو که در لبه بالایی درب عقب تعبیه شده است، و پلت فرم جدید MSA که SL روی آن قرار گرفته است شامل یک قاب فضایی آلومینیومی با پایه‌های موتور فعال اختیاری است (بخشی از موارد ذکر شده در بالا). بسته AMG Dynamics Plus).

در زمان عرضه، SL با دو خروجی قدرت 4.0 لیتری توئین توربو V8 AMG در دسترس بود: SL 55 و SL 63. هر دو دارای سیستم چهارچرخ محرک هستند (اگرچه این سیستم مانند E63 حالت محرک عقب ندارد. ) و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک دوکلاچه.

SL 55 (در رنگ سفید) 469 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت تولید می کند که در 3.9 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت می رسد و به سرعت 183 مایل در ساعت می رسد. در همین حال، SL 63 داغتر (قرمز)، 577 اسب بخار قدرت و 590 پوند فوت تولید می کند که برای سرعت 0-62 مایل در ساعت 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت 196 مایل در ساعت خوب است.

SL انواع پلاگین هیبریدی را زیر پرچم مرسدس-AMG E-Performance اضافه کرد - همان پیشرانه ای که زیربنای AMG C63 آینده نیز خواهد بود. این شامل یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر است که به موتورهای الکترونیکی و یک بسته باتری متصل شده است.

برگرفته از : car

لوازم یدکی بنز

نوشته شده در 1402-10-19 توسط 0 90

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0