اپ های کاربردی موبایل برای خودروهای لوکس

اپ های کاربردی موبایل برای خودروهای لوکس

ماشینها به خودی خود شگفت انگیزند و هیچ شکی در این مورد نیست , اما با کمی کمک گرفتن از تکنولوژی میتوان به تجربه لذت بخش تری از سواری دست یافت.

با توجه به تعدد استفاده از اپ های تلفن همراه و تنوع آنها , اپ هایی نیز طراحی شدند که باعث ایجاد ارتباط بین گوشی شما و اتومبیل شما میشوند. این اپ ها بسیار کاربردی بوده و در سهولت انجام کارها تاثیرگذارند.

در این وبلاگ تعدادی اپ کاربردی را برای کاربران اندروید و آیفون معرفی خواهیم کرد. 

1- راداربوت (Radarbot) :

این اپ قابل دانلود از (App store و Google play) میباشد. این اپ به عنوان تنها برنامه ای معرفی شده که میتواند با استفاده از جی پی اس دوربین های کنترل سرعت رو شناسایی کند. استفاده از این اپلیکیشن کاملا قانونی بوده و با کمک هر صدا یا ارتعاشی می تواند شما را از وجود دوربین های سرعت , دوربین های داخل تونل , دوربین های چراغ راهنمایی مطلع سازد. تعداد کسانی که از این اپ استفاده میکنند بالغ بر 2 میلیون نفر میباشد.


2- FIXED :

آیا تا به حال براتون پیش اومده که حرف مکانیکتون براتون نامفهوم باشه ؟ گفتنی است که با اپلیکیشن FIXED این مشکل قابل حل است. این اپلیکیشن مشکلات فنی که در خودروی شما هست رو شناسایی میکند و به صورت ساده و قابل فهم برای شما توضیح میدهد. همچنین شما میتوانید برنامه سرویس خودرو و زمان تعویض روغن موتور را در این اپ ثبت کنید. علاوه بر این اگر مشکل خودروی شما بسیار حاد باشد این اپ به شما اخطار میدهد تا سریعا به یه مکانیکی مراجعه نمایید یا راندن خودرو را متوقف کنید.


3- پارکر (Parker) ;

با کمک پارکر شما میتوانید با کمک اتصال به جی پی اس خودروی خود مکانهای خالی برای پارک خودرو را به راحتی بیابید. برای استفاده از این برنامه شما باید مقصد خود را در آن مشخص کنید و تمام دستورالعمل ها و مسیرهای پیشنهادی ای که اپ به شما ارائه میدهد را دنبال کنید. این اپ همچنین به شما این امکان را میدهد تا به قیمتها و نحوه پرداخت برای جای پارک دسترسی داشته باشید. تنها اشکال این اپ آن است که تنها برای مناطق محدودی از آمریکای شمالی همچون لس آنجلس , هالیوود , واشنگتن و ونکوور قابل استفاده میباشد. بدون شک اگر این اپ در سراسر دنیا قابل استفاده باشد کاربران زیادی خواهد داشت.


4- Find my car (فایند مای کار) :

همان طور که از اسم این اپ مشخص است مکانیزم کارکردش مثل اپ پیدا کردن آیفون (find my iphone) میباشد. این اپ از جی پی اس برای ثبت جایگاه خودروی شما استفاده میکند. به عنوان مثال بعد از این که شما از خرید برگشتید و توی پارکینگ شلوغ جای خودروی خود را فراموش کردید این اپ جایگاه دقیق ماشین شما را نشان میدهد. علاوه بر جایگاه , فاصله دقیقی که تا خودرو دارید نیز در این برنامه قابل رویت میباشد. هم چنین بهترین مسیر پیاده روی نیز در در اختیار شما قرار میگیرد.در زمان استفاده از این برنامه شما باید حتمن به اینترنت دسترسی داشته باشید. 


5- اسپید ترکر (Speed tracker) :

اگر زیاد به مسافرت های جاده ای میروید بهترین دوست شما میتواند این اپ باشد. این اپ اطلاعات مفید و لحظه ای درباره سرعت , مسافت پیموده شده , حداقل زمان لازم تا رسیدن و کل مسافتی که لازم است بپیمایید را در اختیار شما قرار میدهد. از محاسن دیگر این اپ آن است که تنها محدود به استفاده از خودرو نمیباشد. شما میتوانید برای وسایل نقلیه دیگری همچون دوچرخه , قظار و هواپیما از آن استفاده کنید.


6- ویز (Waze) :

تنها اپلیکیشنی که در ایران امکان استفاده از آن را داریم همین اپ مسیریابی ویز میباشد. این اپ با ارائه مسیرهای مناسب برای دورزدن ترافیک میتواند استرس دیر رسیدن را از دوش راننده بردارد و ما را سریعتر به مقصد برساند. شما به کمک ویز میتوانید وجود پلیس , مسیرهای پرترافیک و وجود موانع پیش بینی نشده دیگر را شناسایی کنید و میان بری مناسب برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود بیابید. هم چنین با امتیاز دادن به آن مسیر میتوانید دیگران را از وجود یک راه بهتر مطلع سازید. 

منبع : www.drivemag.com

نوشته شده در 1401-05-23 توسط 0 363

نظر خود را به اشتراک بگذاریدپاسخ دهید

مقایسه 0